FIRMĂ SPECIALIZATĂ ÎN ORGANIZAREA DE NUNŢI


Investiţia initiala trebuie sa aiba in vedere bani pentru birouri, calculatoare, sediu, cheltuieli întreţinere, salarii, buget de publicitate (clipuri TV, radio, presa pentru femei, presa de specialitate sau campanie BTL si campanie PR).

Personal: Iniţial minimum cinci persoane. Este nevoie de doi oameni de PR şi publicitate, un angajat specializat în relaţia cu furnizorii, unul specializat în creaţia de evenimente şi unul care să se ocupe de strategie. În plus, mai pot fi angajaţi colaboratori sezonieri, care vor fi plătiţi fie în procentele din sumele negociate (în situaţia în care colaboratorul respectiv negociază contracte cu anumite locaţii sau furnizori), fie cu salarii fixe (dacă, spre exemplu, colaboratorul se ocupă doar de organizare).

Furnizorii cu care trebuie negociat: cât mai multe locaţii (inclusiv cele neconvenţionale), firme de catering, firme specializate în decorare, producători de baloane, organizatori de flori, aranjamente florale şi lumânări, firme de transport, lumini, sonorizare, muzică, stilişti, DJ.

ATENTIE! Nu uitati faptul că în România sunt două sezoane de nunţi: primăvara şi toamna. Asta înseamnă că astfel de evenimente pot fi organizate numai şase-şapte luni în fiecare an. Cel mai bine este să lansezi o astfel de afacere după ce ai negociat discounturi cu furnizorii şi în preajma unei perioade în care se organizează nunţile.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s