Un nou start-up


Am stat minute bune si m-am gandit cum sa incep postul asta..Ar trebui in primul rand sa explic de ce incerc sa tin doua bloguri….in afara de timp (pe care cu greu il dedic acestora) alte resurse importante nu imi consuma acest pseudo-hobby ..

Sunt doua pentru ca incerc sa impart putin lucrurile, sau mai bine zis sa nu le incurc prea tare; am pastrat platforma asta despre informatii in special din domeniul comercial, de business, proceduri si alte birocratii si www.iulianserban.wordpress.com pentru ganduri, oameni si nevoile noastre in afara birourilor, contractelor, costumelor, dead-line-urilor, etc…

Cred ca a sosit momentul in care blogul acesta sa devina mai interactiv si fara falsa modestie am fost realmente impresionat de numarul mare de vizite intr-un timp scurt (16.500 in aproximativ 7 luni) motiv pentru care o sa incerc, atat cat spun ceilalti ca ma pricep, sa prezint subiecte din domeniul consultantei de business in special, dar si diverse lucruri utile si afaceri ce merita promovate si care pot schimba si alte afaceri ori destine. In prima faza voi relua prezentarea unor afaceri despre care am scris in trecut, in care am crezut si care s-au dovedit ca merita tot respectul….Intr-o tara in care e aproape imposibil sa faci antreprenoriat cinstit, in care statul e o gluma sinistra ce se hraneste din mediul privat, pe care il batjocoreste constant, sunt oameni si afaceri ce au mers inainte, in criza, in Romania, in haosul legislativ in care ne-am pierdut cu totii.

Nu au corporatii, sute de angajati, nu detin monopoluri sau bugete de milioane de euro..dar fac ceea ce le place..au crezut in ideea lor si mai mult decat atat au adus visurile si visele lor in realitate…

Lista mea e deschisa tuturor celor care au ceva de aratat/promovat … si de care si altii ar trebui sa stie…

P.S. nu trebuie sa ma credeti pe cuvant, sunt doar pareri personale, nu platite, dar bine fundamentate🙂

Lasă un răspuns

