11even Experiences Ploiești – 19 Mai 2016


După ce în primele ediţii ale evenimentelor 11even Experiences mii de participanţi din mai multe oraşe ale ţării s-au bucurat de prezenţa unor vorbitori de excepţie, anul acesta conceptul 11even revine cu poveşti şi experienţe de viaţă, povestite de 11 invitaţi în 11 minute fiecare.

În 2011 invitaţii au acceptat provocarea de a vorbi fiecare în faţa unui auditoriu timp de 11 minute despre un eşec din viaţa lor, decizii luate şi schimbări, în 2012 temele centrale au fost bucuria şi curajul în viaţă, în 2014 fiecare eveniment 11even Experiences a avut ca punct central 2 teme: Humanizing work şi Bringing joy in life, în 2015 tema centrală a fost Despre oameni frumoși și poveștile lor, în 2016, tema este Puncte de cotitură – Momente care schimbă vieți.

După succesul de la prima ediție din anul 2014, când au fost în Aula Universității Petrol-Gaze peste 230 de participanți, și după minunatul eveniment din 15 Mai 2015, Conferința 11even Experiences se întoarce la Ploiești pentru a III-a ediție.

11even Experiences Ploiești

Puncte de cotitură – Momente care schimbă vieți

head

Evenimentele 11even Experiences sunt evenimente care pun accent pe experiențe de viață, oameni, modele, informații și idei. În cadrul evenimentelor 11even aducem în același spațiu persoane care au trecut prin experiențe deosebite care merită împărtășite cu oameni aflați în cautare de exemple practice și relevante pentru dezvoltarea lor personală și profesională.

Pentru a treia oara la Ploiești, conferințele 11even Experiences atrag comunitatea la un eveniment cu povești motivaționale și inspiraționale.

11 speakeri, 11 povesti de viata, 11 modele pentru comunitate.

Vă așteptăm la un eveniment excepțional alături de 11 invitați deosebiti, momente speciale și multe alte surprize!

Evenimentul va avea loc în Sala Europa a Consiliului Județean Prahova, Palatul Administrativ, intrarea H – B-dul Republicii, Nr. 2-4, Ploiești. Accesul în sală va fi deschis începând cu ora 17.00.

Evenimentul va susține o cauză socială, anul acesta cauza va fi Centrul Social Sfântul Stelian din Podgoria.

Cine sunt speakerii acestui an?

Până în prezent, au confirmat:

alex

Numele meu este Alex, dar ce sunt cu adevarat caut încă. Am copilărit la țară, cu părinți intelectuali (mama învățătoare, tata inginer agronom transformat în profesor) și un frate genial (Ciprian, o să auziți de el), iar prima meserie pe care m-am gândit să o fac a fost medic veterinar. Și eu și familia ne gândeam că ar fi o treabă bună: ai mâncarea asigurată și ceva bani. Mergi la stână, spre exemplu, vaccinezi oile, te întorci acasă cu un miel, cu o bucată de brânză, poți trăi bine. Și așa am dat la liceul Agricol la clasa de veterinară. În clasa a 10-a am început practica și când a trebuit să sar din coteț în coteț să vaccinez purcei și după ce am asistat la o procedură prin care s-a forțat nașterea unui vițel mort, mi-am dat seama că nu asta e menirea mea.

Neavând direcție, am dat la Facultatea de Drept. M-am gândit că e de viitor, că poți trăi bine cu Dreptul. Dar nu, nu era pentru mine. Totuși, am terminat facultatea și am lucrat ca fotograf 4 ani cât am fost student. Apoi, în București, m-am angajat la o agenție imobiliară, cu gândul de a învăța meseria și a-mi deschide propria agenție. Și asta am făcut. Din 2006 până în 2013 am făcut imobiliare. Pentru bani.

In 2007, am descoperit coaching-ul în calitate de client. Era o perioadă în care aveam un business, probleme în relația de cuplu, o grămadă de frici și o încredere în mine destul de scăzută. Am devenit mai relaxat, am început să fac bani mai multicei și am devenit mai încrezător în mine.

——————————————-

corina

M-am născut într-o zi frumoasă de iarnă, pe 18 februarie 1976, sub semnul unei zodii norocoase, zic eu. Era cât pe ce să mă nasc în troleibuz, dar mama a ajuns cu bine la maternitate. Sunt absolventă de Drept, am iubit legea și corectitudinea de mica, fiind crescută în acest spirit de doi părinți minunați, tata cadru militar, iar mama inginer. M-am specializat în legislația muncii, m-am acreditat international în HR la Chartered Institute of Personnel Development din Marea Britanie. Nu am ales eu să lucrez în Resurse Umane, domeniul m-a ales pe mine și cred că a fost în beneficiul ambelor părți. În ultimii 15 ani am acoperit toate ariile HR-ului, de la administrare personal, compensații & beneficii, cultură organizațională, bugetare, consultanță în legislația muncii, până la recrutare, training, coaching, dezvoltare organizațională, consiliere în carieră, talent management și nu în ultimul rând am scris zeci de articole apărute în publicații ca HR Manager/Cariere sau pe site-uri ca http://www.avocatnet.ro, http://www.lifetraining.ro, http://www.femeiinafaceri.ro , http://www.careerconnect.ro, http://www.catchy.ro, etc.

Sunt foarte pasionată de oameni, interesată de noutate, îmi plac provocările şi sunt duşmanul declarat al rutinei. Mă regăsesc în tot ce este frumos și bun și îmi place să iau un proiect de la zero și să-l văd cum creşte. Sunt prin definiție un formator, de aceea mi se pare că a educa și a fi alături de oameni este ceva absolut normal.
“Despre ce scriu” – despre carieră, resurse umane, viață, iubire, dezvoltare personală, oameni, experiențe, copii….
Momentul zilei pe care îl prefer este dimineaţa pentru că primesc îmbrăţişările fetelor mele.
Oamenii spun despre mine că sunt o optimista incurabilă, creativă, profesionistă în ceea ce fac, exigentă.

————————————————-

daniel

Sunt tată a doi copii, sunt familist, sunt maratonist, sunt biciclist, sunt călător, sunt prezentator TV, sunt recordman, sunt persoană publică și abia sunt la jumătatea vieții.

Cea mai mare realizare sunt cei doi copii, de aici și datorită lor viața mea arată așa cum arată la acest moment. Cum arată?

Particip la semi-maratoane, maratoane și tot felul de competiții de alergare pentru că vreau să înțeleagă că sportul le transformă corpul, mintea și viața. Sunt așa hotărât încât am început să îi iau cu mine la diverse competiții. Când nu alerg, mă urc pe bicicletă. Așa descoperi altfel lumea, așa reușești să simți mai bine ritmul lucrurilor care te înconjoară. Vorbeam de puterea exemplului? Fetița mea încearcă să meargă pe bicicletă cât de des spre grădiniță sau prin parc …cu tatii. Cel mic este partenerul meu de alergare …în căruciorul lui special, iar soția …adună alături de mine medalii de la competiții. Când spui competiții, spui diverse locuri, spui călătorii, spui experiențe, adică o modalitate prin care te poți dezvolta tu, poți să dezvolți familia și să oferi un exemplu pozitiv.

——————————————–

george

George început să joace rugby la vârsta de 10 ani, sport în care a excelat până în momentul în care un accident ce-i putea fi fatal, l-a lăsat imobilizat. George Baltă este dovada vie că supra-oamenii exista. Mulți s-ar fi recunoscut înfrânți după o astfel de tragedie, dar nu și George.

Luptător înnăscut, el a ales să facă tot posibilul pentru a reveni, pentru a se însănătoși, pentru a avea o viață cât mai normala. Astăzi, George este proaspăt absolvent al facultății de Sociologie si Asistenta Sociala, are doua locuri de munca si face multe lucruri pe care multi numai le viseaza.

A sărit cu parașuta, a participat la raliuri, iar acesta este numai începutul. „Mi-am mai propus ca anul acesta sa fac rafting si sa încerc si un zbor cu elicopterul. Iar marea provocare a fost obținerea permisiului auto în luna Ianuarie a lui 2016!”. Imposibilul este numai un cuvant pentru acest campion ce excelează la nu se da batut. George a realizat că accidentul în sine nu a avut numai părți negative. Doar un om cu forța lui George ar putea vedea o parte pozitivă în aceasta situatie: „Înainte, ce știam să fac?! Să joc rugby și atât! Accidentul m-a făcut să deschid ochii: uite că există și o parte bună.”

Accidentul i-a permis lui George să vadă frumusețea vieții și cât de important este să ne bucurăm de fiecare moment și de fiecare lucru mic „Am înțeles cât de importantă e viața. Și cât de puține lucruri apreciem, de fapt. “

———————————————

ioana

Pianist concertist,Ioana a fost numită de presă drept o forță a tinerei generații de muzicieni.

A studiat în Italia cu unul dintre cei mai mari pianiști ai lumii, Lazar Berman, a cantat pe scene din toată Europa, a colaborat atât cu muzicieni de marca dar și cu actori celebri precum Ion Caramitru, Daniela Nane, George Banu, Constantin Chiriac, Piotr Adamczyck sau Richard McCabe. A lansat doua cd-uri, a publicat un roman, compune muzică pentru documentare TV și este adesea invitata în jurii ale concursurilor de muzica.

Mai multi compozitori îi dedică lucrări în primă audiție.

————————————————

andrei

Andrei Roșu este tată a doi copii, manager de proiecte, sportiv de anduranță, blogger și scriitor inspirațional, coach, speaker motivațional, organizator de evenimente caritabile, susținător de proiecte sociale, iar lista ar putea continua.

În anii ’90, Andrei și-a început parcursul profesional ca parte a formației Gaz pe Foc, dar a renunțat la muzica pentru o cariera în finanțe.

O schimbare și mai mare a apărut în 2010, când a descoperit alergatul. Departe de a fi un sportiv de performanta, Andrei a ales ca prima sa mare provocare să fie un maraton la Polul Nord. Au urmat apoi alte 7 maratoane și 7 ultra-maratoane pe 7 continente, premiate cu un loc în Cartea Recordurilor. Mai apoi, tot cautând noi provocări, a descoperit ciclismul și înotul și a început să participe la ultra-triatloane.

Andrei este primul vegetarian și, totodată, primul român care a terminat infernalul concurs A2A.
De asemenea, e primul român care traversează înot Canalul Mânecii. În total, a alergat 140 de kilometri, a înotat 60 de kilometri și a pedalat 300 de kilometri.

———————————————–

maia

”Am tratat cu respect fiecare proiect în care am fost invitată să particip, am considerat acest lucru ca pe un dar al destinului. Fiecare proiect a constituit pentru mine o întâlnire, un prilej de a-mi încerca forțele, de a-mi cunoaște limitele, de a explora în sufletul meu, în experiența mea, de a căuta printre amintirile mele și ale celorlalți ceea ce este reprezentativ, ceea ce e puternic, ceea ce e până la urmă general uman.”

Născută în prima zi a lunii mai din anul 1962, cunoscuta actriță română de origine evreiască a absolvit Academia de Teatru și Film în 1985. În următorii trei ani a jucat pe scena Teatrului Tineretului din Piatra Neamț, dar încă din 1983 a intrat în lumea filmului.

Talentul, pasiunea și munca neîncetată i-au fost răsplătite din primii ani ai carierei. Printre cele mai importante distincții: Ordinul Artelor și Literelor în grad de Cavaler(2012); Ordinul Regal Nihil Sin Deo, Ambasador pentru Alianța Civilizațiilor în România, Premiul Felix (European Film Awards), Premiul UNITER pentru cea mai bună actriță pentru rolul Lola Blau, în spectacolul Astă seară Lola Blau şi Premiul UNITER pentru cel mai bun rol feminin, Medeea din Trilogia antică, Ursul de Argint la Festivalul Filmului de la Berlin, pentru rolul din filmul Balanța, Premiul Les stars de demain, Geneva, pentru cea mai bună actriță și Premiul Criticii, pentru rolul din filmul Balanţa.

———————————————

Informații despre accesul la eveniment

Pentru a participa la evenimentul 11even Experiences Ploiești, vă rugăm să intrați în secțiunea ÎNREGISTREAZĂ-TE și să alegeți una din variantele de bilete (educativ, standard sau premium).

ea

În urma confirmării înregistrării veți primi un email automat de confirmare. Ulterior, în următoarele 48 de ore, unul dintre colegii noștri vă va contacta pentru finalizarea procesului de înregistrare.

Pachetele disponibile sunt: – Educativ – special create pentru accesul elevilor, studenților și cadrelor didactice – Standard – acces standard la sesiunile evenimentului – Premium – locuri rezervate în primele rânduri și acces suplimentar la after-coktail.

În plus, posesorii biletelor Premium au posibilitatea să câștige premii suplimentare.

inreg

Modalități de plată

Puteți alege să plătiți prin depunere bancară, ordin de plată sau internet bankingcătre Steps Business Consulting, Nr. Reg. Com. J29/1299/2013; CUI: 32144683, în contul RO86BTRLRONCRT0224314101, deschis la Banca Transilvania, Ploiești.

De asemenea, puteti achita taxa de participare în seara evenimentului, la accesul în sală(cu rezervare prealabilă)

Pentru o bună organizare a locurilor, este de preferat să rezervați și achitați taxa de participare înainte de seara evenimentului.

Pentru informații suplimentare, ne puteți contacta la numărul de telefon 0734 392 319.

head

Lasă un comentariu